První krok ke hubnutí

29. března 2013 v 14:04 | Terik |  Rozhodl/a ses zhubnout?
Rozhodl/a ses zhubnout? Fajn, tak začneme, v pár bodech vám tady stručně řeknu, co by se mělo a nemělo dělat při hubnutí. Těmito radami jsem se řídila já a zhubla jsem 6 kilo :). Tak ať se vám daří!

1) Založte si deník, nebo obyčejný sešit a každy měsíc si zapisujte své rozměry (hrudník, pas, boky, stehna a lýtka). Samozřejmě výšku a váhu, můžete tak sledovat, jak vám pomalu, ale jistě ubývají centimetry :).

2) Dodržovat nějaký určitý jídelníček. Založte si jídelníček, který si můžete nechat sesstavit u výživových poradců, nebo rovnou sami ;). Zjistěte si, jaké potraviny jsou vhodné jíst při hubnutí a napište si, co kdy budete jíst.

3) Všude najdete, že musíte jíst 4x-5x denně v malých dávkách. A v tom to celé je, pokud nejíme a hladovíme, tělo si ukládá tuk na horší časy a tak vůbec nezhubnete. Když budete jíst těch 5 jídel denně, zrychlí se vám metabolismus a tím pádem se i tuky pálí.

4) Pohyb! Další priorita. Ideální je začít cvičit co dva dny, ale postupem času klidně i každý den. 2-3 hodinky tydně je ideální se hýbat. Výborná je kalanetika, nebo jízda na rotopedu ( já jsem jezdila každý den 40 minut a měla jsem po tom skvěle vypracované stehna).

5) Omezte tuky a cukry a jezte potraviny s velkým obsahem vlákniny (např. rýže, ovesné vločky, ovesná kaše) a taky bílkoviny (Libové maso, luštěniny, ryby).

6) Pokud to nebudeš moct vydržet bez sladkého, dopřej si ho, ale potom si musíš zacvičit navíc (např. 20 minut běh).

7) Vymeňte bílé pečivo za tmavé nebo celozrnné.

8) Pokud se vám nepodaří zhubnout po prvních čtrnácti dnech, nevěšte hlavu, výsledek se dostaví! :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama