Cvičení 0.1

29. března 2013 v 20:06 | Terik |  Cvičení
První cvičení, které bych chtěla doporučit je Kalanetika. Je to skvělé cvičení, pro zpevnění a formování vaší postavy. Toto cvičení není zaměřeno na nárůst svalové hmoty, ale na vytvarování a zpevnění svalstva. Každý cvik se cvičí v 10 sériich, v jedné sérii cvik zopakujete 16x. Nejlepší je kalanetiku cvičit každý den půl hodiny. A teď samotné cvičení, cviky jsou zaměřeny na problémové partie a výsledek se dostaví po dvou týdnech!
Cviky :

  • Zadek a stehna- Lehněte si k posteli na záda a nohy si položte na postel až po kolena. A začněte zvedat pánev do vzduchu. Zopakujte cvik 16x v 10-ti sériích. Ze začátku bude cvičení možná námahavé, pokud necvičíte pravidelně. ALe výsledek se dostaví!
  • Břicho - Nohy si necháme stále ležet na posteli a místo zvedání pánve se začneme zvedat jako při sklapovačkách. Ze začátku se nemusíte zvedat až nahoru, ale stačí mít lopatku ve vzduchu. Cvik se provádí v 10 sériích 16x.
  • Podbřišek - Opět máte nohy natažené na posteli, ale zvedáte jenom nohy do vzduchu. Snažte se, aby se nohy nedotkly postele. Opět se cvik provádí v 10 sadách 16x.
  • Stehna - Lehněte si na bok, spodní nohu skrčte do úhlu 90° a horní zvedejte nataženou. Tento cvik se ale provádí pouze ve třech sadách 16x.
  • Vnitří strana stehen - Zůstaňte ležet na boku. Spodní nohu nechte rovně nataženou, horní pokrčte v koleni a přehoďte přes tu dolní jako most. Tu zvedejte, ale ne tahem, opět ve třech sadách po šestnácti.
  • Boky - Klekněte si na zem tak, abyste stáli na kolenou (a neseděli na zadku). Zvedněte ruku nahoru do strany a natáhněte se za ní. Ve stejné chvíli si sedněte zadkem na opačnou stranu, než kam směřuje vaše ruka. Měli byste cítit tah ve svalech na boku v pase. Opakujte v pěti sadách po šestnácti.

Doufám, že někomu z vás toto cvičení pomůže a začne vás bavit :)))
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama