Březen 2013

Lýtka..

31. března 2013 v 18:13 | Terik |  Rady
Silná lýtka, to je věc, kterou řeší spousta žen i dívek. A otázka zní, jak je zeštíhlit?
Proč máme silná lýtka?
  • jestli máte nadváhu, je jasné, že i lýtka budete mít silnější.
  • pokud máte na lýtkách sval, neuděláte s ním nic.
  • genetika
Lýtka se hubnou težce, účinné cvičení, které je funguje je kalanetika nebo pilates. Ale ze svojí zkušenosti vím, že se špatně shánějí kozačky. Kdyby jste měli někdo nějaké další učinné cvičení na lýtka, prosím poraďtte mi :)

Doporučení..

31. března 2013 v 9:39 | Terik |  Doporučení
Chtěla bych vám doporučit jednu stránku. Na tuto stranku si můžete zaznamenávat svoje jídla, které sníte během dne a hned vám to spočítá, kolik daná potravina má kalorií. Můžete si nastavit svoji momentální váhu a váhu, na kterou byste se chtěli dostat a také rozměry. Když si je budete zapisovat po měsíci, uloží se do grafu a vy vydíte jak na tom jste. Taky jsou tam uloženy aktivity společně s kaloriemi, které při nich můžete spálit. Můžu jen doporučit ;)


Zkracovačky

30. března 2013 v 18:17 | Terik |  Cvičení
Jedním z účinných cviků na břicho jsou zkracovačky. Já osobně doporučuju cvičit je právě u televize, když se díváte na nějaký seriál. Stihnou se dvě věci najednou :D. Cvik se provádí tak, že si pokrčíte nohy a začnete se pomalu zvedat, ale ne úplně až k nohám, ale jenom abyste měli lopatky nad zemí. Neměli bychom si tlačit do hlavy a pomáhat rukama, ale zaměřit se na to, aby se při zvedání zapojily svaly. A teď ke správnému dýchání, při zvedání bychom se měli nadechnout a při spouštění vydechnout. Při tomto cviku se zapojuje vrchní část břišních svalů. Cvik se může provádět taky s nohama na posteli, nebo na nějaké nízké židli.


Boty 0.1

29. března 2013 v 20:39 | Terik |  Nike
TAk zima pomalu končí a z hnusných zimních bot přesedláme na tenisky!:D Které se vám líbí nejvíce ? Mě tedy ty poslední :)


Cvičení 0.1

29. března 2013 v 20:06 | Terik |  Cvičení
První cvičení, které bych chtěla doporučit je Kalanetika. Je to skvělé cvičení, pro zpevnění a formování vaší postavy. Toto cvičení není zaměřeno na nárůst svalové hmoty, ale na vytvarování a zpevnění svalstva. Každý cvik se cvičí v 10 sériich, v jedné sérii cvik zopakujete 16x. Nejlepší je kalanetiku cvičit každý den půl hodiny. A teď samotné cvičení, cviky jsou zaměřeny na problémové partie a výsledek se dostaví po dvou týdnech!
Cviky :

  • Zadek a stehna- Lehněte si k posteli na záda a nohy si položte na postel až po kolena. A začněte zvedat pánev do vzduchu. Zopakujte cvik 16x v 10-ti sériích. Ze začátku bude cvičení možná námahavé, pokud necvičíte pravidelně. ALe výsledek se dostaví!
  • Břicho - Nohy si necháme stále ležet na posteli a místo zvedání pánve se začneme zvedat jako při sklapovačkách. Ze začátku se nemusíte zvedat až nahoru, ale stačí mít lopatku ve vzduchu. Cvik se provádí v 10 sériích 16x.
  • Podbřišek - Opět máte nohy natažené na posteli, ale zvedáte jenom nohy do vzduchu. Snažte se, aby se nohy nedotkly postele. Opět se cvik provádí v 10 sadách 16x.
  • Stehna - Lehněte si na bok, spodní nohu skrčte do úhlu 90° a horní zvedejte nataženou. Tento cvik se ale provádí pouze ve třech sadách 16x.
  • Vnitří strana stehen - Zůstaňte ležet na boku. Spodní nohu nechte rovně nataženou, horní pokrčte v koleni a přehoďte přes tu dolní jako most. Tu zvedejte, ale ne tahem, opět ve třech sadách po šestnácti.
  • Boky - Klekněte si na zem tak, abyste stáli na kolenou (a neseděli na zadku). Zvedněte ruku nahoru do strany a natáhněte se za ní. Ve stejné chvíli si sedněte zadkem na opačnou stranu, než kam směřuje vaše ruka. Měli byste cítit tah ve svalech na boku v pase. Opakujte v pěti sadách po šestnácti.

Doufám, že někomu z vás toto cvičení pomůže a začne vás bavit :)))

První anketa

29. března 2013 v 14:19 | Terik |  Ankety
Chtěla bych vědět, jak jste na tom vy s dietama. Jestli se vám podařilo shodit nějaké přebytečné kila. :) DO komentářů můžete napsat, jakou dietu, nebo jaké cvičení jste dodržovali. ;)

První krok ke hubnutí

29. března 2013 v 14:04 | Terik |  Rozhodl/a ses zhubnout?
Rozhodl/a ses zhubnout? Fajn, tak začneme, v pár bodech vám tady stručně řeknu, co by se mělo a nemělo dělat při hubnutí. Těmito radami jsem se řídila já a zhubla jsem 6 kilo :). Tak ať se vám daří!

1) Založte si deník, nebo obyčejný sešit a každy měsíc si zapisujte své rozměry (hrudník, pas, boky, stehna a lýtka). Samozřejmě výšku a váhu, můžete tak sledovat, jak vám pomalu, ale jistě ubývají centimetry :).

2) Dodržovat nějaký určitý jídelníček. Založte si jídelníček, který si můžete nechat sesstavit u výživových poradců, nebo rovnou sami ;). Zjistěte si, jaké potraviny jsou vhodné jíst při hubnutí a napište si, co kdy budete jíst.

3) Všude najdete, že musíte jíst 4x-5x denně v malých dávkách. A v tom to celé je, pokud nejíme a hladovíme, tělo si ukládá tuk na horší časy a tak vůbec nezhubnete. Když budete jíst těch 5 jídel denně, zrychlí se vám metabolismus a tím pádem se i tuky pálí.

4) Pohyb! Další priorita. Ideální je začít cvičit co dva dny, ale postupem času klidně i každý den. 2-3 hodinky tydně je ideální se hýbat. Výborná je kalanetika, nebo jízda na rotopedu ( já jsem jezdila každý den 40 minut a měla jsem po tom skvěle vypracované stehna).

5) Omezte tuky a cukry a jezte potraviny s velkým obsahem vlákniny (např. rýže, ovesné vločky, ovesná kaše) a taky bílkoviny (Libové maso, luštěniny, ryby).

6) Pokud to nebudeš moct vydržet bez sladkého, dopřej si ho, ale potom si musíš zacvičit navíc (např. 20 minut běh).

7) Vymeňte bílé pečivo za tmavé nebo celozrnné.

8) Pokud se vám nepodaří zhubnout po prvních čtrnácti dnech, nevěšte hlavu, výsledek se dostaví! :)

Pro začátek

28. března 2013 v 20:23 | Terik
Ahojte, pro začátek chci přivítat všechny, kteří na můj blog zavítají. Jen tak letmo se představím, jmenuje se Terka, je mi 14 let a jsem z Ostravy. Jako každá jiná holka jsem vždy nespokojená se svou postavou, a proto budu na tomto blogu přispívat příspěvky o cvičení, správné životosprávě a věci kolem hubnutí. :) Ať se vám tu líbí. ;)